Известие

Collapse
No announcement yet.

1.4TS Чип

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
    Не виждах друг начин да накарам спреляка да тръгне и то най-вече за тези пари. Проекта едва ли ще се продължи, защото от тук нататък става цена на конска сила по-скъпо и нерентабилно. Единственото което бих променил е ако се разсече това 1.4 да го направя 1.6 и оттам да изкарам още 30-40 коня, и там ще спра окончателно.
    Oт 1.6 до 1.8 няма никаква разлика в колектори, глави и т.н. само хода на буталото е по-голям, така че по-добре на 1.8, поне е с големите разпределителни валове и щок е около 140 магарета
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #62
      Незнам инсталация бобини дали не са по-различни от на 1.6 или 1.4. Казаха ми че 1.8 върви с 2.0 и 1.4 с 1.6. Дали е така незнам?

      ---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:33 ----------

      А и в разпределението на шпилките на главите към изпускателния колектор на 1.6 и 1.4 са еднакви, ако на 1.8 са различни ще трябва и колектор, с което няма да се занимавам.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
        Незнам инсталация бобини дали не са по-различни от на 1.6 или 1.4. Казаха ми че 1.8 върви с 2.0 и 1.4 с 1.6. Дали е така незнам?

        ---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:33 ----------

        А и в разпределението на шпилките на главите към изпускателния колектор на 1.6 и 1.4 са еднакви, ако на 1.8 са различни ще трябва и колектор, с което няма да се занимавам.
        Еднакви са, значи 1.6 - 1.8 -2.0 ползват една глава, разликата е че 1.6 е с малките валове като на 1.4, а 1.8 е с валовете като на 2.0. Гледай http://www.axm-auto.com/index2.php?s...od=1197&edit=1

        P.S. Направо подкови един 2.0 ТС с една 30 ка турбинка, и да стреляш с бърза италианка, че тука има една две уж бързи ма те са като "ташаците на комарите, секи знае че ги има ма никои не ги е виждал"
        Last edited by thecleaner; d.m.y г., 20:59.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Еднакви са, значи 1.6 - 1.8 -2.0 ползват една глава, разликата е че 1.6 е с малките валове като на 1.4, а 1.8 е с валовете като на 2.0. Гледай http://www.axm-auto.com/index2.php?s...od=1197&edit=1

          P.S. Направо кови един 2.0 ТС с една 30 ка турбинка, и да стреляш с бърза италианка, че тука има една две уж бързи ма те са като "ташаците на комарите, секи знае че ги има ма никои не ги е виждал"
          Извинявам се за офтопика, следователно главата за 1.6 ли е оптимизирана или за 2.0?

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
            Извинявам се за офтопика, следователно главата за 1.6 ли е оптимизирана или за 2.0?
            Не мога да кажа, еднаква е, разликата е във валовете само, като захващането им е еднакво разбира се
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #66
              Благодаря Колеги за помощта която ми оказвате. Вижадам че ме насърчавате и го оценявам. Честно казано не мисля да изгробявам за момента. Впрочем съвсем случайно попадна е мен и идеята на колата първоначално беше за пред блока ми, беше да се кара на газ (която в последствие отпадна заради мегата), сега има някаква малка турбинка на малкия мотор. Имал съм бърза преднячка с 35-ца и знам какво е. Не е проблем да спретна подобен сетъп, но се обезсмисля на фона на другите ми 2 автомобила (4х4 с 1.8Т с 35-ца и азот в голф 3 и задно разположен мотор същия сетъп в голф 2 на задно олекотен). Когато направих 4х4-то разбрах колко години съм си изгубил в мъки с предното предаване. Иска ми се да имам някаква що годе по-нормална улична и засега, която да не привлича внимание, да не бучи толкова че да ме зяпат куките и да не е със толкова съкратен живот и затова мисля да я оставя така.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
                ... Когато направих 4х4-то разбрах колко години съм си изгубил в мъки с предното предаване...
                Ххахха това ми хареса!
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #68
                  Момчета днес карах с голфчето, на което имах да си връщам, което последните 3 пъти ме точкова, но днес отнесе толкова бой че си върнах за всичките загуби накуп. Ето и старта с него, на който прецених че мога да си позволя да съм с жената до мен, половин резервоар и куфар с инструменти в багажника на Лоу Бууст 0.8бар http://vbox7.com/play:9f8afacfb0 Онзи ден давах газ с бившата ми 106-ца 1.6 16V GTI със Stage 3 валове, сгъстена на 11.8 степен, лек маховик, лека шайба на колянов вал, изпускателен колектор 4-2-1 Raceland и генерация на Ф63 като тръгнахме на лек летящ от 1-ва към 130-140 предполагам някъде, като бях отново на 0.8бар, само че с по човек и в двете коли. Странното за мен е как успях да я изпреваря след като тази кола има време 14.7 с гуми на писта Сливен на 400м. Далеч съм от мисълта че Алфата е в 14-ките, просто момчето прави мотор и допускам че нещо не е събрано както трябва или не я кара добре. Ето и клипа с нея http://vbox7.com/play:7126f3ce6c

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
                    Момчета днес карах с голфчето, на което имах да си връщам, което последните 3 пъти ме точкова, но днес отнесе толкова бой че си върнах за всичките загуби накуп. Ето и старта с него, на който прецених че мога да си позволя да съм с жената до мен, половин резервоар и куфар с инструменти в багажника на Лоу Бууст 0.8бар http://vbox7.com/play:9f8afacfb0 Онзи ден давах газ с бившата ми 106-ца 1.6 16V GTI със Stage 3 валове, сгъстена на 11.8 степен, лек маховик, лека шайба на колянов вал, изпускателен колектор 4-2-1 Raceland и генерация на Ф63 като тръгнахме на лек летящ от 1-ва към 130-140 предполагам някъде, като бях отново на 0.8бар, само че с по човек и в двете коли. Странното за мен е как успях да я изпреваря след като тази кола има време 14.7 с гуми на писта Сливен на 400м. Далеч съм от мисълта че Алфата е в 14-ките, просто момчето прави мотор и допускам че нещо не е събрано както трябва или не я кара добре. Ето и клипа с нея http://vbox7.com/play:7126f3ce6c
                    Колата кърти! Плющенето между предавките ме изпълва, евала колата е много яка, ела някой ден на някоя среща много ми е мерак да я видя, това пежо аз имам информация, че с нитро е давало 12 и малко на 400, същата кола ли е ?

                    Comment


                    • #70
                      Благодаря колега радвам се и мен ме кефи алфата. 106-цата е същата да, за която ти си мислиш, само че времето и е дадено от мен и е 13.1 с 2.1/60ft и 174km/h терминална със сликове на писта Сливен. Ето я даже и в рекордите я има http://www.tuning.bg/forums/index.ph...екорди/ - гледай клас FWD 24-то време. Атмосферна имаше 14.2 със сликове и 14.7 с нормални гуми. Смея да твърдя че колата е объркана, защото се бях приготвил да ми сложи най-малко 4-5 коли.
                      Иначе ще гледам да намеря време да намина на някоя среща и да пиеме по бира.

                      Comment


                      • #71
                        Момчета ето и клип на 106-цата с нитро когато я карах преди време http://vbox7.com/play:e8f664ecc9

                        Comment


                        • #72
                          Иска ли някой от форума с 2.0 атмосферен да дава газ с моя варел на 400м от място?

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
                            Иска ли някой от форума с 2.0 атмосферен да дава газ с моя варел на 400м от място?
                            На мен би ми било интересно с моя варел как бихме вървяли, но за съжаление сме много далече един от друг! Ако се появи възможност ще те търся!
                            Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Turbo_A3 Покажи съобщение
                              Иска ли някой от форума с 2.0 атмосферен да дава газ с моя варел на 400м от място?
                              Аз.

                              Comment


                              • #75
                                Супер за утре нещо да измислим?

                                Comment

                                Working...
                                X